MONITOR CULTURAL * on-line

RATIUNEA DE A FI – Nastasia Maniu: „Această strălucitoare coroană de spini“

Posted by ARP pe Mai 18, 2008

De unde vine scrisul meu? Iata o intrebare care cred ca s-a nascut in mine odata cu scrisul. Si iata o intrebare care naste alte intrebari: Cand s-a nascut scrisul in mine? Cine l-a nascut si de ce? Cui foloseste? Pentru cine scriu? Si, la urma urmei, ce este scrisul? Cate intrebari, Doamne, si cate taceri in loc de raspuns! Intrebari care, recunosc, m-au frecventat de nenumarate ori si tot de atatea ori le-am alungat ca pe niste oaspeti nepoftiti, chit ca pe aceia nu-i alungam niciodata noi, cei cu educatie crestina, doar daca nu cumva sunt hoti deghizati in oaspeti. Nu de putine ori am avut sentimentul ca scrisul e un fel de hot care calca tiptil, imi intra in suflet, mi-l rapeste si mi-l imparte celorlalti. Iar ceilalti pot sa-l primeasca sau nu. Pot sa se bucure sau nu. Pot sa-l huleasca, sa-l raneasca, sa-l rastigneasca, dar nu pot sa-l ucida definitiv, caci el va invia de fiecare data mai puternic si mai stralucitor. Cred asta cu toata convingerea mea, altfel n-as fi scris niciodata niciun rand. Cred asta pentru ca acum stiu de unde vine scrisul meu si unde se duce. >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.