MONITOR CULTURAL * on-line

~Calinic Argatu: Doar unul din zece?

Posted by ARP pe Mai 27, 2008

Dacă regret mereu şi nu mă mângâi este faptul că n-am mulţumit lui Dumnezeu, mai de mult şi nici chiar acum n-o prea fac, socotind că Dumnezeu îmi este dator (ca să vezi!) mereu. N-am mulţumit lui Dumnezeu că m-a zidit pe lumea aceasta! Nu i-am mulţumit pentru darurile Sale cele multe, sădite în viaţa mea, bătrână de acum!
Ca să mulţumeşti din inimă Ziditorului Dumnezeu, înseamnă că trebuie să ai o mare delicateţe, o sfiiciune de Părintele Luminilor! Că mi se cuvine totul, aşa m-am trezit demult, crezând că Dumnezeu este Cel dator să-mi dea daruri peste daruri. A făcut-o cu vârf şi îndesat. El şi-a făcut „datoria”, încerc să zic, cu mult curaj, dar de mulţumit am mulţumit?

Se vede cât de colo, că la bilanţul duhovnicesc am rămas codaş. Iar a spune aceasta nu înseamnă că am făcut pocanie în public şi gata, m-a iertat Dumnezeu de păcatul celor nouă ingraţi, leproşii din Sfânta Evanghelie.
>>>>>

Lasă un răspuns

