MONITOR CULTURAL * on-line

~RATIUNEA DE A FI – Elena Buică: „Despre scrierile mele“

Posted by ARP pe Iunie 9, 2008

Am primit cu bucurie invitatia dlui Dr. Artur Silvestri de a participa la aparitia celui de al doilea volum de marturisiri literare si ma simt onorata. Am apreciat initiativa aceasta socotind-o drept raspuns al formelor noi in care se scrie si se raspandeste acum literatura. Asadar, mi-am intors privirile catre interiorul meu pentru a face marturisirile de credinta.

Am inceput sa scriu cand am intrat pe poarta amurgului vietii, la 70 de ani, prin calea deschisa de publicatia “Observatorul” din Toronto care mi-a oferit cu generozitate spatiul pentru o rubrica permanenta. Astfel, mi-am deschis sufletul si lumea poate sa umble sloboda prin el. Scriu ca sa nu fiu singura, din nevoia de iubire, sa ma leg de lume, sa-mi prelungesc prezenta printre oamenii din viitor, o fragila marturie ca am existat. Prin scris mi se pare mai larga dimensiunea interioara. Scriu pentru o frumoasa comunicare cu oamenii si pentru ca mi s-a parut singura cale care duce la lumina. >>>>

Lasă un răspuns

