MONITOR CULTURAL * on-line

OPINII – Victor Martin: „Reclama e sufletul comerţului?!“

Posted by ARP pe Iulie 10, 2008

Care comerţ?! La aşa comerţ, reclamă, sufletul. Suflet poleind golul imens al proastei calităţi, care e comerţ cu second hand-uri, comerţ cu haine vechi, a căror provenienţă patologică nu se specifică, comerţ cu rable la mâna a 14-a, comerţ cu aparate electrocasnice şi electrotehnice foarte periculoase, în cazul curentului electric românesc, foarte fluctuant, comerţ cu produse alimentare din ce în ce mai puţin ecologice, ca să nu spun din ce în ce mai sintetice, la preţuri exorbitante, în comparaţie cu salariul mediu în curs, comerţ numai cu buletinul, care, de fapt, e o minciună, comerţ cu automobile, dacă ţi-ai dat rabla cu 30 de milioane, uitând să se specifice câtă alergătură e să te foloseşti de acest mic avantaj, comerţ cu sărăcie. Şi brânza asta, am făcut-o de oaie. Despre comerţ, ca o curea de transmisie între producător şi comerciant, s-a mai vorbit şi s-a ajuns la concluzia ca, dacă oamenii n-au bani, ce rost are să producem bunuri de calitate, dar prea scumpe. >>>>

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s