MONITOR CULTURAL * on-line

SCRISUL LA BILANT – George Pena: „Un bătrân în iubiri crescut“

Posted by ARP pe August 1, 2008

Liceul l-am făcut la Alexandria, pe Dobrogeanu-Gherea nr.15, astăzi „avocat Colfescu” şi scoala Mihai Viteazul, reconstruită din nou, dar pe acelaşi perimetru şi aceeaşi configuraţie.Când trec pe-acolo, mă emoţionez şi abia o mai iau din loc.Nostalgii!! Am fost ultima promoţie cu 10 clase (1957 ) Sunt tânăr, nu?! Am 68 ani.Ca director am avut un profesor de română, un oltean de treabă, Mihai Geleleţu . Ne purta cu el pe la Casa de cultură… Aşa am cunoscut pe poetul teleormănean Ion Sofia Manolescu.Avea o fată care mi-a fost colegă de clasă şi care aducea o revistă ,”Tribuna”, unde citeam poeziile tatălui său. >>>>

Lasă un răspuns

