MONITOR CULTURAL * on-line

Florentin Smarandache: „Eterna Eladă“

Posted by ARP pe Noiembrie 24, 2008

Călătorie începută greoi. Nu-mi terminasem bagajul, m-am sculat dimineaţa la şase dimineaţa să-mi pun ultimele lucruri. Dacă n-ar fi mama, aş veni mai rar prin România. Cu aceiaşi bani pot vizita alte ţări, de pildă m-aş duce în America Latină.

Preţurile avioanelor s-au mărit, iar condiţiile înăsprit. Până acum greutatea maximă a bagajului admisă era de 70 lbs (≈ 32 kg), dar a scăzut la 50 lbs (≈ 23 kg). La primul geamantan, depăşind 50 lbs, m-a taxat American Airlines 25 $, iar din al doilea am scos nişte cărţi să nu depăşească limita, şi le-am pus în rucsac.

La trecerea prin control mi-au confiscat pasta de dinţi şi şamponul de păr, cică aveau mai mult de 8 oz [o uncie = 28,53 gr], iar cu câteva luni în urmă, s-a descoperit ca unii încercau să folosească lichide la fabricarea de explozive!

Văzusem treaba asta la tembelizor, dar nu i-am dat importanţă…

Pe urmă, aşteptând avionul în Aeroportul din Albuquerque spre Dallas, am constatat că uitasem pixul acasă, altă patalma! (oare ce să mi se mai întâmple pe drum, iarna, când se călătoreşte obositor, cu-ntârzieri de avioane şi pierderea legăturilor de zbor următoare).

Un scriitor fără plaivas e un om mort. Ce-o să fac 8-10 ore în avionul peste Atlantic?

Am cumpărat unul din aeroport. În loc să dau câţiva cenţi la walmart, ori gratuit de la universitate, am plătit 3,19 $ . Cântece de Crăciun („Jingle Bell”), veselie. Un cor de copii, cu bluze verzi şi pantaloni negri, la poarta D24 în Dallas. Şi eu aştept avionul de Londra citind o carte despre tensori în relativitate şi cosmologie (autor D. F. Lawden). Împodobite cu brazi şi betele sălile. >>>>

Lasă un răspuns

