MONITOR CULTURAL * on-line

Valentina Becart: Poeme – in memoriam Artur Silvestri

Posted by ARP pe August 7, 2009

Valentina Becart

ŢĂNDĂRI DE LUMINĂ…

( in memoriam Artur Silvestri)

Nu-mi ridicaţi un soclu

pentru a-mi forţa privirea

să caute cu îngrijorare

peste timp…

*****************

Eu ştiu…

dar voi veţi afla – când amurgul

va aprinde înalte focuri

ca pentru o ultimă sărbătoare…

Şi eu…

voi închide ochii… pentru a doua oară

şi voi rătăci – suflet singuratic –

printre poemele mele nescrise…

*****************

În vechea călimară

se mai aude glasul cuvintelor

ce n-au cunoscut

înşelătoarea linie a orizontului

şi…

dureri nevindecate

îşi caută cu grijă somnul

printre… coroane de spini… >>>>

Lasă un răspuns

