MONITOR CULTURAL * on-line

Elena Buică: „Portret în oglindă (cuvintele sunt pentru mine un fel de scară. Scriu din nevoia de iubire)“

Posted by ARP pe Octombrie 31, 2009

elena_buicaÎn scrierile mele  mi-am deschis sufletul şi lumea poate să umble slobodă prin el. Am scris ca să intru în conversaţie cu cititorii care se vor apleca asupra scrierilor mele, în special cei cu inima bună, cu gândul curat, cu sufletul plin de lumină, căldură şi frumuseţe. Lor le multumesc pentru că mi-au creat oportunitatea comunicării cu ei prin întruchiparea acestor gânduri şi sentimente pe care  le-am oferit-o din preaplinul inimii.

Scriu având în minte prietenii cărora mă adresez, dar şi pe cititorii care au puncte de vedere diferite de ale mele, căci, într-un anume fel, şi ei mă stârnesc pe mine. Nu este bucurie dacă nu o împărtăşeşti cu cei cărora te-ai adresat, chiar dacă nu exista întotdeauna acord. Cartea se împlineşte prin lectură, ca o încoronare a ei. Numai atunci este deplina ei finalizare, când autorul colaborează lăuntric şi intim, într-un discurs interior cu cititorul. Îi am în vedere chiar şi pe acei prieteni care s-au înălţat în lumea seninului deplin, fiindcă şi cu ei pot comunica într-un anume fel. Nu există nicio oprelişte a gândului înalţat pânã la ei şi acele gândurile trimise lor se întorc la mine cu un răspuns, ca un ecou, conform firii lor pământene de odinioară. Cuvintele sunt pentru mine un fel de scară pe care pot urca oricât de sus, sau în viitor, pot coborî chiar şi până în adâncurile tăinuite ale sufletului nostru. >>>>

Lasă un răspuns

