MONITOR CULTURAL * on-line

Octavian Curpaş: „Mi-aş dori sa scriu o carte…la Veneţia – Interviu cu poeta Angela Baciu“

Posted by ARP pe Decembrie 12, 2009

„ANGELA BACIU – poet, publicist, consilier si promotor cultural, membru in USR, filiala Iasi, poeta vesnic indragostita de viata, mare, Venetia; autor al unor carti de poezie, publicistica si literatura pentru copii; poezia sa este tradusa in franceza, engleza, ceha, maghiara, slovaca, araba, etc.”

Octavian Curpas: – Unde v-ati nascut si  petrecut copilaria?

Angela Baciu: – M-am nascut si mi-am petrecut copilaria  intr-un oras, asezare veche pe malul stang al  Dunarii, in orasul lui Panait Istrati , in care puteai sa te identifici cu Nerantule si Chire Chiraline, cu oameni, de altfel,  frumosi si primitori, pe o strada unde se vindea braga si nuga, in acel loc  “cumplit de negustori” cum spunea Fanus Neagu, in  orasul BRAILA  in ziua de 14 martie 1970.

Cunoscut sub numele de  IBRAIL – de pe vremea cand  era raia otomana, spatiu cosmopolit unde tinerii marinari straini acostau in portul vechi, un amestec de Orient si Occident, un oras viu, unde  femei cu palarii cu boruri largi si manusi de dantela se plimbau la amiaza cu trasura , cu un comert infloritor si bogat…   aceasta viata a disparut la sfarsitul celui de-al doilea razboi mondial…cat de mult mi-ar fi placut sa ma nasc la IBRAIL!  >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.