MONITOR CULTURAL * on-line

Cezarina Adamescu: „Schimb de daruri – spovedanie publică într-o tabletă spirituală“

Posted by ARP pe Decembrie 24, 2009

Cum aş putea să aşez în balanţă imensele daruri cu care Tu m-ai binecuvântat încă de pe când  nu eram? Căci Tu mi-ai dat Doamne, hrana maternă şi apa vieţii pe care am alunecat, ţipând, la venirea în lume.

Mi-ai dat suflul cald, respirarea din nări, palpitul din inimă, mi-ai dat un trup armonios şi întreg, o gură să ţipe, să  zâmbească, să murmure cuvinte plăcute. Mi-ai dat ochi înzestraţi cu vedere, să privesc lumea înconjurătoare, să Te recunosc în toate alcătuirile pământului şi ale cerului îndepărtat, în toate alcătuirile apei adânci şi albastre.

Mi-ai dat priveliştea verdelui odihnitor care înmiresmează pădurile, munţii, câmpiile, cerul cu aştrii lui nenumăraţi şi necunoscuţi, vântul bătând cu putere sau doar adiind frunzele arborilor.

M-ai înzestrat cu simţire adâncă şi delicată ca să  pot să mă bucur de toate aceste comori gratuite!

Membre drepte şi lungi precum ale ciutei mi-ai dat, să alerg în voie prin crânguri. Trup mlădios ca o trestie. Totul, totul a fost neînchipuit de frumos de la naştere. >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.