MONITOR CULTURAL * on-line

Corneliu Florea: „Dorurile Oanei Pellea“

Posted by ARP pe Ianuarie 22, 2010

“Mi-e dor de oameni delicati si buni. De oameni destepti si generosi.

De educatie si traditie. Mi-e dor de bun-simt si bunavointa.’’

din   JURNALUL  OANEI  PELLEA  – pag 16 , editia  2009

DORURILE    OANEI    PELLEA

Cu ceva  timp in urma  scriitoarea  Monica  L  Corleanca  din Cincinnati  mi-a vorbit entuziasmata despre JURNAL  2003 – 2009 al  bine-cunoscutei artiste de teatru  OANA  PELLEA ‘’Este exceptional, o savoare, total deosebit de jurnalele pe care le-am citit. Ti-l recomand’’ A trecut un alt timp , mi-am amintit si l-am rugat  pe  bunul meu prieten bistritean, scriitorul Virgil Ratiu,  sa faca rost de un exemplar si sa mi-l trimita. Nu a trecut mult timp si l-am primit. Cu intentie am pomenit timpul de trei ori, nu atit pentru ca  jurnalele sunt,  intii de toate, timp fixat de autor intre zile, luni si ani, ci pentru ca Jurnalul Oanei Pellea  iti cere timp si dupa lectura, timp de meditat, de reamintit din cind in cind…>>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.