MONITOR CULTURAL * on-line

Lucreţia Berzintu: „Interviu cu Marta Indig Leopold“

Posted by ARP pe Ianuarie 22, 2010

”… vă trimit din Israel: să fie pace la voi, la noi, la vecini, la toată lumea, şi, odată pentru totdeauna, iubeşte pe aproapele tău ca pe tine însuţi, cum a spus rabinul vestit Ioşua, despre care voi spuneţi Cristos.”

Inspirându-se din ”Cântarea Cântărilor”, obţine medalia ”Argint poleit cu aur” la marele concurs internaţional organizat de Academie Internaţionale De Lutece – Paris.

Deţine titlul de ”Cavaler al Ordinului L.S.S.” al Franţei.

Era anul când, peste tot unde exista suflare românească, se sărbătoreau 150 de ani de la naşterea marelui poet român Mihai Eminescu.

Mă aflam pe plaja Mării Mediterane din Tel Aviv, împreună cu o prietenă, relaxându-ne în bătaia razelor de soare şi depănând de-ale noastre. Era cam ora patru după-amiază când se apropie de noi o distinsă doamnă, îmbrăcată în costum de baie şi având câteva lucruri în mână. Ni se adresează în limba engleză:

– Pot să las şi eu, aici, lucrurile mele? Fiindcă vreau sa înot în mare!

– Sigur! I-am răspuns, tot în limba engleză. Ea a plecat în mare să înoate iar noi ne-am continuat vorba. După circa o jumătate de oră, revine doamna respectivă, exclamând în limba română:

– Aaa!, vorbiţi româneşte? >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.