MONITOR CULTURAL * on-line

George Roca: „Lucian Petru Goja – fotograful care ne învaţă să vedem“

Posted by ARP pe Februarie 26, 2010

În urmă cu câteva zile am primit prin poşta electronică un material scris (informativ) de la o bună prietenă cu care colaborez de mai mulţi ani! Autoarea, Anca Goja, este corespondenta noastră permanentă şi talentată jurnalistă la „Glasul Maramureşului” şi „Familia Română” din Baia Mare.. Articolul l-am recepţionat însă (pentru prima dată!) nesemnat şi fără specificaţia de a fi publicat. După ce l-am citit, am înţeles de ce! Timidă, nu vroia sa se creadă că scrie materiale laudative la adresa tatălui său. Şi astfel am aflat o mulţime de lucruri inedite despre arta şi talentul baimăreanului Lucian Petru Goja… Vi le prezint în cele ce urmează. Merită!

George Roca

Redactor şef, Romanian VIP

***

Deşi sunt, practic, decupaje din lumea naturii, fotografiile lui Lucian Petru Goja reunite în expoziţia „Evadarea (d)in abstract” reprezintă mult mai mult decît atît. Prin sugestiile liniilor, formelor şi culorilor, prin evidenta alunecare spre artele plastice, lucrările trasează un drum cu dus şi întors, dinspre concret spre abstract şi invers. Expoziţia a fost vernisată sîmbătă, 20 februarie, chiar în ziua cînd fotograful a împlinit 60 de ani, în Salonul Artelor al Bibliotecii Judeţene „Petre Dulfu” din Baia Mare.  >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.