MONITOR CULTURAL * on-line

Cezarina Adamescu: „File zburătăcite – însemnări de autor“

Posted by ARP pe Septembrie 21, 2010

Moto:

„O, morţii mei, veşnic vii, care trăiţi în mine,

Ajutaţi-mă ca, în această scurtă viaţă pământească,

să învăţ secretul vieţii veşnice”. -Michel Quoist-

****

„Aşadar, dacă însăşi lumina din tine este întuneric,

ce întunecime!” (Mt. 6, 22-23)

****

INSTANŢE

*Mănânc pepene rece după ce am luat picături de tinctură de lemn dulce pentru laringita mea. Bineînţeles că din pricina tincturii am usturimi gastrice. Cauză şi efect. Mai mult stric decât dreg.

Începe Festivalul de la Beyereut „Richard Wagner – unicul festival în care sunt interpretate operele unui singur compozitor, spune Irina Hasnaş.

Compozitorul Fred Popovici este ghidul ascultătorului în această tetralogie wagneriană.

„Este oare astăzi Wagner un compozitor modern?” – Iată o întrebare care suscită răspunsuri nuanţate. Invitat şi comentator criticul Valentin Protopopescu – de la emisiunea „Texte şi pretexte” atât de dragă mie, unde am răspuns la întrebările concursului  zilnic şi am câştigat de peste 16 ori premii în cărţi. >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.