MONITOR CULTURAL * on-line

Ioan Miclău: „Poveşti, povestiri și câteva versuri“

Posted by ARP pe Noiembrie 14, 2010

“Eu nu am scris niciodata cu gandul la viitoarele glorii, si nici nu am sa scriu, ci cu gandul la prezentul in care imi traiesc zilele vietii. Cu gandul la istoria si credinta acestui Neam frumos caruia ii apartin, cel al Romanilor!

Sunt om ca fiecare, dar cand vorbim de Arte, intram intr-un domeniu, asi zice sacru, domeniul Divinitatii Creatoare, care ne si vorbeste in asa fel, incat, uneori scriem ce Duhul ne dicteaza, Duhul celui ce ne-a creat, Dumnezeu! Iar daca uneori ma ingrozesc singur la terminarea unei poeme, ba chiar asi vrea sa sterg ceea ce am scris, nu e altceva decat adevarul ce-l spusei mai sus! Deci a anula inspiratia prima, cea ce are izvorul intr-un crez, intr-o iubire, duce la alterarea esentei divine! A operei!

Aceasta noua carticica, “Povesti, povestiri si cateva versuri”, este una din aceste carti, cu scrieri adunate atat pentru interesul copiilor cat si al oamenilor mari, al parintilor! >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.