MONITOR CULTURAL * on-line

Cezarina Adamescu: „Amarnica mea bucurie“

Posted by ARP pe Ianuarie 27, 2011

Motto:  „Fiecare e singur în naştere, în iubire şi-n moarte” -Iannis Ritsos-

Ani la rând m-am plâns de singurătate. O stare continuă care m-a asuprit toată viaţa.

Astăzi, am simţit că trebuie s-o consider o şansă unică şi s-o salut ca pe-o cunoştinţă veche. Aşadar:

Te salut, singurătate, amarnica mea bucurie!

Degeaba m-am văicărit în dreapta şi-n stânga blamând-o şi socotind-o, una din cele mai mari rele ale omului. Am urât-o şi mi-a fost frică de ea. Deşi îi ştiam toate tainele, îmi devenise ostilă.

N-o puteam suferi. Dintotdeauna m-am răfuit cu anxietatea. De când mă ştiu mi-a fost frică să rămân singură-n casă ori să merg noaptea pe stradă, să deschid o fereastră, o uşă, o poartă necunoscută, să fac lucruri pe care alţii le săvârşeau în chipul cel mai firesc. >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.