MONITOR CULTURAL * on-line

George Anca: „Spiritul Indiei“

Posted by ARP pe Ianuarie 27, 2011

În legătură cu un coloviu – Indianişti români de ieri şi de azi (27 aprilie 2010, ora 17, str. J.L. Calderon 39), am adresat întrebarea: ce reprezintă pentru D-stră indianistica/indologia românească? Am primit răspunsuri „scurte”  –  singura modalitate de a mă apropia şi de a înţelege textele sacre ale unei mari culturi (Veronica Anghelescu); necesitatea recunoasterii apropierii, similitudinii intre culturi (in stadii diferite) (Crina Bocşan); suntem atat de putini…si atat de imprastiati….care pe unde am apucat si apucam! (Florina Dobre-Brat);  titlul comunicarii mele ar trebui sa fie altul „Un proiect international al noului Centru de Studii Eurasiatice si Afroasiatice” (Julieta Rotaru);  despre limba rromani si originea ei indiana ar putea vorbi mult mai bine decat mine dl. prof. univ. dr. Gheorghe Sarau (Delia Gligore);  m-am dus si i-am spus  (lui Gandhi) ce „minuni” fac eu cu India mea….(Mihaela Gligor). Fragmente din răspunsuri „lungi”: Nicolae Georgescu: >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.