MONITOR CULTURAL * on-line

Doina Dragan în dialog cu Al.Florin Ţene: „Frumosul purifică, descătuşează. Chiar şi atunci când este un strigăt de disperare“

Posted by ARP pe Martie 5, 2011

Interviu acordat de Domnul Al. Florin Ţene, preşedintele fondator al Ligii Scriitorilor din România, scriitor şi promotor cultural, profesoarei Doina Drăgan, redactor şef al  revistei Heliopolis, din Timişoara.

1.Sunteţi născut în România, unde v-aţi petrecut copilăria şi adolescenţa, unde a-ţi studiat, unde a-ţi scris 34 de volume de versuri şi proză şi eseuri, unde a-ţi fost premiat de nenumărate ori şi a-ţi primit Diplome şi Medalii.Care a fost cea mai mare realizare din punct de vedere literar a Dunmeavoastră,  de până acum? Ce noi lucrări aşteptăm de acum înainte?

1-Despre copilăria  mea petrecută în oraşul meu natal Drăgăşani, oraşul romancierului Gib.I. Mihăescu,  ar fi multe de spus, dar având în vedere că spaţiul tipografic este limitat am să mă rezum la evenimentele esenţiale care au marcat evoluţia mea pe parcursul vieţii. >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.