MONITOR CULTURAL * on-line

George Roca: „Interviu cu Ioana Moldovan“

Posted by ARP pe Aprilie 2, 2011

George ROCA: Mulţumesc mult că ai aceeptat acest interviu. M-am bucurat când, întâlnindu-ne în spaţiul virtual am auzit ca eşti din nou la studii în Statele Unite. Te rog mult să îmi povesteşti cum a fost drumul tău până aici. Să începem cu Oradea de unde ai plecat… Ce te-a determinat să pleci la Bucureşti, ce facultate ai făcut?

Ioana MOLDOVAN: Mă obligi să mă întorc înapoi în timp. Înapoi cu 15-16 ani!  Complicat exerciţiu… Am absolvit Liceul „Gojdu“, generaţia 1995. Informatica. Nu ne-am înţeles prea bine, informatica şi cu mine. M-a obligat să-mi recunosc limitele de înţelegere şi la 18 ani nu vrei să-ţi vezi limitele. Mereu m-am imaginat scriind. La 9 ani ţineam deja un jurnal şi eram destul de serioasă. Părinţii nu m-au lăsat să fac jurnalism. Aşa ca m-au dus la Drept. Era visul mamei; ea visase să facă Dreptul şi a sfârşit la Ştiinţe Economice. >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.