MONITOR CULTURAL * on-line

Voican Marin: „Interviu cu col.Valentin Neacşu“

Posted by ARP pe Aprilie 2, 2011

Marin Voican-Ghioroiu: Stimate domnule col. VALENTIN NEACŞU, într-o perioadă foarte scurtă de timp am avut onoarea şi fericitul prilej de a participa la nu mai puţin de trei concerte de excepţie pe care le-a susţinut Muzica Reprezentativă a Ministerului Apărării Naţionale, al cărei conducător sunteţi. Aveţi amabilitatea şi împărtăşiţi-le cititorilor Revistei OBSERVATORUL MILITAR, căror evenimente se datorează aceste manifestări culturale?

Col. Valentin Neacşu: În primul rând, doresc să fac o precizare: Orchestra Reprezentativă a Armatei, titulatura cea mai potrivită pentru această formaţie de elită a ţării şi armatei, îmi este foarte dragă. De ea mă leagă amintiri deosebite. Împreună am cutreierat lumea în lung şi-n lat în căutarea succesului, am cules aplauze pe scenele lirice ale ţării, am încântat sufletul şi inima publicului meloman. Timp de zece ani am fost conducătorul acestei minunate orchestre. Actualmente, cariera şi destinul m-au propulsat în fruntea muzicilor militare din întreaga ţară, ca şef al Serviciului Muzicilor Militare. Revenind la întrebare, menţionez că în ultimii doi ani, instituţia pe care o conduc a iniţiat un proiect cultural îndrăzneţ, intitulat ARMY IN CONCERT”, proiect care include colaborarea cu dirijori valoroşi din ţară şi din străinătate. >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.