MONITOR CULTURAL * on-line

Elisabeta Iosif: „Revista Cetatea lui Bucur“

Posted by ARP pe Aprilie 22, 2011

Mai întâi doresc să spun, că iubesc formula unei cărţi sau a unei reviste scrise sau primite prin internet, pentru că aşa  se poate înconjura pământul – dar şi pentru că noutăţile şi informaţiile  vin spre noi mai repede decât înainte. Şi totuşi…îmi place o carte ce are mirosul cuvântului şi al literei tipărite, devenind , în cele din urmă o religiozitate răsfoirea unei cărţi sau a unei reviste, pagină cu pagină, simţind în fiecare filă prezenţa autorului şi a erudiţiei sale. Aşa cred că e bine  şi pentru revista noastră, să fie  în formă apropiată de carte. Noi , toţi – cei care am dat acel tribut al costului dar şi al valorii prin scris şi imagine am simţit acest lucru. Şi …mi-am amintit ce a însemnat pentru cei dintâi o asemenea apariţie a cărţii. Este vorba de acele cărti sfinte pentru care erau gata să plătească un fel de “taxă de protecţie” sau “impozit   de toleranţă”, precum creştinii din Spania maură, din acea vreme.  >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.