MONITOR CULTURAL * on-line

Gheorghe A. Stroia: „Frumuseţea artei, picături ale unui timp abstract – denumit suflet la pictoriţa şi graficiana Carmen Claudia Diţiu“

Posted by ARP pe Mai 31, 2011

Într-una dintre peregrinările mele, în căutarea unor elemente de artă grafică, m-am „oprit” în spaţiul delimitat de o galerie virtuală, intitulată bluegallery, al cărei proprietar este artistul plastic clujean CARMEN CLAUDIA DIŢIU. Am început să păşesc timid în spaţiul în care arta „se simte” la ea acasă, exprimând simţiri profund umane prin: sensibilitate, talent, pedanterie, expresivitate, frumuseţe picturală. Un spaţiu în care cuvintele de ordine sunt eleganţă şi sobrietate, mesaj şi spiritualitate. Într-o discuţie cu artista, am descoperit Omul Carmen Claudia Diţiu, îndrăgostită iremediabil  de artă, de valenţele sale pozitive, de puterea şi forţa pe care creatorul o transmite creaţiei sale. Un artist, cu o dorinţă firească de a se ridica de la statutul său de muritor, la rangul de veritabil demiurg, ce-i poate smulge eternităţii – prin arta sa – tacita acceptare.

Iată cuvintele sale, prin care se autodefineşte ca om şi ca artist: „Vreau pentru început să vă mulţumesc pentru cuvintele frumoase şi totodată pentru aprecierile dumneavoastră. Arta pentru mine este o pasiune pe care, din păcate nu reuşesc să o trăiesc aşa cum mi-aş dori din multe motive, unele independente de mine. >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.