MONITOR CULTURAL * on-line

Sergiu Găbureac: „Biblioteca publică şi voluntariatul“

Posted by ARP pe Mai 31, 2011

Abia acum, cand marcam Anul European, International sau Mondial al Voluntariatului, ma gasesc, eu, Sergiu Găbureac, sa spun ca o viata intreaga de BIBLIOTECAR PUBLIC m-am bazat pe voluntari. Mult timp nici nu am stiut ca asa se cheamau acei semeni care mă ajutau să derulez diverse proiecte culturale.

A trebuit sa vina iar Europa, americanii (prin dragul nostru Paul Baran),  sa afle ce mai faceam noi prin biblioteca publica romaneasca. Asa cum unii cauta sa ne invate noi servicii de biblioteca, care in multe biblioteci publice se practicau inca de dinaintea primului Razboi mondial.

 Ura ! Am găsit limba română pe acest laptop de voiaj !

Ştiam, de la Grigore Moisil, că nu calculatorul e idiot !

Să continuăm. >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.