MONITOR CULTURAL * on-line

Veronica Balaj în dialog cu Elena Buică

Posted by ARP pe August 11, 2011

VERONICA BĂLAJ:

–  Din experienţa dumnevaostră de viaţă, cum aţi defini familia? Ştiu că sunteţi o bunică exemplară.

 ELENA BUICĂ (BUNI):

– Multe s-au spus şi s-au scris pe această temă şi multe am adunat şi eu în traista vieţii pe această temă. Nu am o anume definiţie, doar nişte gânduri din care încerc acum să încropesc pe scurt câte ceva. Să încep cu un fel de formulă şi mai apoi cu partea de suflet care este mult mai încărcată şi-mi dă ghes s-o scot la lumină, măcar atât cât spaţiul ne permite.

Am privit întotdeauna familia ca un nucleu social – fie tradiţional sau nu – atât de important, încât de-a lungul existenţei ei, omenirea nu a găsit o altă formulă de viaţă mai reusită. În familie se formează abilităţile pentru viaţă, aici se pun bazele personalităţii, ale trăsăturilor morale, trăirilor interioare, sistemului de gândire etc… >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.