MONITOR CULTURAL * on-line

Florentin Smarandache: „Vorbe de duh şi năduh!“ (inspírate din folclor, din lecturi diverse, sau originale)

Posted by ARP pe Septembrie 16, 2011

Totul este posibil, chiar şi imposibilul!

Nimic un e perfect, nici chiar perfectul!

Unii se bat, iar alţii câştigă!

Când citesc o carte, las urme pe ea, să se cunoască. O trec prin mine.

Îmi place să mă joc cu literele, câteodată ca un copil în ţărână!

Mă atrage avangarda literară fiindcă nu-s în stare să creez nimic tradiţional!

Emigrantul poartă cu sine ţara în suflet.

Mie-mi plac fetele urâte (fiindcă cele frumoase m-ar înşela cu alţii)!

Aş vrea să merg în iad, deoarece în rai am impresia că-i teribil de plictisitor şi monoton… >>>>

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
